reklama

Drobný element zvaný profesionalita

Profesionalita je stav, keď som v niečom výborný. Je jedno či kosím trávnik, predávam autá alebo oblečenie. Musím danú aktivitu vykonávať na 100% a dosiahnuť kladné výsledky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Dám si kľudne kravatu, oblek a luxusné topánky. Ak je nutné, oblečiem si montérky. Som voňavý a špinavý. Nevadí mi to. Som pružný, flexibilný, otvorený. Robím tú najťažšiu prácu, lebo ju nikto neurobí za mňa. Zoberiem na seba zodpovednosť pre celý tím. Sem tam si robím zo seba srandu, povzbudzujem sa a vytrvám. Som unavený, musím sa fyzicky hýbať. Nevládzem, oddýchnem si. Šetrím sa. Potom znova inovujem, lebo inovácia je vždy rast. Čas je rýchly, rýchlejší ako ja. V podstate nemám šancu. Viem to, nebudem tvrdohlavý. Moderný trend sa snažím aspoň zachytiť prostredníctvom Outsourcing. Vnímam ľudí, ďakujem im. Neprajníkom nehovorím 3x, slušne ukončujem vzťah. Som fair- play, zachovám si vždy tvár. Odpoviem na každý email a telefonát. Mám v sebe istotu. Rozhodujem sa rýchlo a dobre. Spravím chybu, pred všetkými ju poviem a priznám ju. Vnímam sa, pozerám sa do zrkadla. Schladím si veľké úspechy, ktoré môžu prerásť cez hlavu niekde v horách, kde som malý. Vrátim sa a pokračujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Marek Bachratý

Marek Bachraty

Marek Bachraty

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Musíme sa hýbať, ja na tom chcem postaviť všetko.Život je veľká polarita, raz sme hore a raz dole. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu